.

Biudžetinė įstaiga. K. Ladygos g. 18, Utena
Telefonas: (8-389) 61328
el. paštas: Šis el. pašto adresas yra apsaugotas nuo šiukšlų. Jums reikia įgalinti JavaScript, kad peržiūrėti jį.
Juridinio asmens kodas: 190181633
Duomenys kaupiami ir saugomi
Juridinių asmenų registre
Gimnazijos steigėjas: Utenos r. savivaldybės taryba
Pradžia

Straipsniai

Tęsiame pokalbių ciklą su STEAM centro specialistais

Susipažįstant su žmogumi, visada įdomu žinoti, iš kur jis kilęs. Tad kur prabėgo Jūsų vaikystė, mokslo metai?

Esu Edvinas Meškauskis, kilęs iš Utenos rajono, Užpalių miestelio. Didžiausią savo vaikystės dalį praleidau Užpaliuose. Baigiau Utenos rajono Užpalių gimnaziją, kurioje mokiausi nuo pat darželio.

Kokia Jūsų profesija? Kokius vėliau mokslus baigėte ir kodėl?

Šiuo metu esu įgijęs informacinių sistemų inžinerijos bakalaurą Utenos kolegijoje. Šias studijas pasirinkau, nes jau mokyklos laikais mane domino informacinės technologijos, o robotika labiau pradėjau domėtis jau studijų metu.

Kokie Jūsų laisvalaikio pomėgiai?

Laisvalaikio metu esu ne ką mažiau aktyvus. Priklausau kanklių kolektyvui „UT“, kuriame groju su kontrabosinėmis kanklėmis. Taip pat labai džiaugiuosi, kad galėjau prisijungti prie Utenos laisvalaikio centro veiklos. Prisijungiau prie SIM SPOT (Profesionalių vairavimo simuliatorių ir virtualios realybės pramogų studija Utenoje) kolektyvo, kuriame galima išbandyti virtualios realybės pramogas. Taip pat tobulinu įgūdžius vairuodamas sportinius automobilius skirtingose srityse, taip pat ir virtualiose. Anksčiau esu grojęs būgnais ir šito pomėgio dar tikrai nesinori pamiršti, nes tinkamam laikui atėjus, manau, prie jo bus galima grįžti. Galiausiai mano, kaip ir daugelio kitų žmonių mėgstamas pomėgis – kelionės. Nors dabar keliauti tenka mažiau, bet kai pasitaiko galimybė, tai kitiems kelionėmis nenusileidžiu!

Ką Jums reiškia dirbti būtent „Saulės“ gimnazijoje STEAM metodininku?

STEAM metodininko darbas „Saulės“ gimnazijoje padeda tobulinti jau įgytas žinias apie informacines technologijas ir robotiką. Taip pat tai yra puiki proga labiau pažinti mokytojo profesiją ir stengtis tobulėti.

Su kokiais iššūkiais šiame darbe susidūrėte ir kaip juos įveikėte?

Dabartinės problemos, su kuriomis kartais susiduriu, tai noras sudominti mokinius, jų dėmesio išlaikymas, pamokos pateikimas. Visko vienu metu nepavyks išspręsti, bet labai džiaugiuosi, kad po pamokos galiu paklausti mokytojo Audriaus Matkevičiaus, kuriose vietose galiu tobulinti pamokų vedimą, ką galėčiau dar geriau padaryti.

Kokias mokinių savybes dažniausiai pastebite?

Kiekvienas mokinys yra skirtingas ir ne kiekvienas gali susidomėti tais pačiais dalykais. Tačiau dirbdamas su mokiniais pastebiu potencialą, kad bus suinteresuotų ir toliau domėtis šia veikla ar net patys galės pasiūlyti, ką atlikti per STEAM.

Ką patartumėte gimnazistams, kaip save įdarbinti, iš ko pasisemti motyvacijos domėtis naujais dalykais? Ar tai būtina jaunam žmogui?

Mano nuomone, svarbus patarimas yra nebijoti eksperimentuoti ar susidurti su naujais iššūkiais. Pavyzdžiui, aš, baigęs studijas, nežinojau, kurioje srityje dirbsiu, ir nesitikėjau, kad gausiu pasiūlymą dirbti su pradinių klasių vaikais ir mokyti juos dirbti su LEGO robotukais. Tai tikrai buvo gan didelis iššūkis, bet iš to gavau daug naudos ir atsivėrė kitos galimybės. Motyvacijos pasisemti galima tikrai iš visur ir nebūtinai iš naujų dalykų. Siūlyčiau pažvelgti į tą pačią veiklą vis kitaip, praplėsti savo mąstymą ir pamatyti naujas galimybes. Mano nuomone, domėjimasis viskuo turėtų būti esminis dalykas jaunajai kartai.

Kaip vertinate mokinius, nuolat per pertraukas „įlindusius“ į telefonus? Ar tai skatina jų išmanymą apie IT?

Gyvename laikais, kai telefonas tampa vis svarbesnė mūsų gyvenimo dalis. Nors sakoma, kad dažnas telefono naudojimas nėra gerai, tačiau galime išnaudoti jį ir naudingai. Labai sunku pasakyti, ar telefono naudojimas per pertraukas gali paskatinti mokinių išmanymą apie IT... Viskas priklauso nuo to, ar jis naudojamas norint kažką sužinoti, išmokti ar praleisti laiką tik žaidžiant.

Koks, Jūsų manymu, turi būti mokytojas, kaip jis turėtų dirbti, kad susikalbėtų su šiandieniniu mokiniu?

Man dar sunku pasakyti, koks turėtų būti mokytojas. Bet visada patikdavo mokytojai ar dėstytojai, su kuriais buvo galima pabendrauti, pasikalbėti apie įvairias veiklas. Tai, manau, suteikia mokiniui ir pasitikėjimo, ir motyvacijos mokytis bei domėtis to mokytojo dalyku.

Kadangi gana dažnai vykdote STEAM veiklas „Saulės“ gimnazijoje, tai ko palinkėtumėte šios gimnazijos ir mokiniams, ir mokytojams?

Palinkėčiau visiems niekada nepamiršti, kad galima tobulėti, gilinti savo žinias ir jas panaudoti.

Dėkojame už pokalbį ir linkime Jums naujų iššūkių ir IT srityje, ir gyvenime.

Paieška svetainėje







„Saulės“ gimnazijos istorija.
Metai ir įvykiai.

Iš gimnazijos istorijos:

...Utenos „Saulės“ progimnazija pradėjo savo veiklą dar vokiečių okupacijos metais. Nežinia, koks būtų jos likimas, jei 1918 m. vasario 16-ąją nebūtų paskelbta Lietuvos nepriklausomybė...

Skaityti daugiau...

Pamokų laikas

1 pamoka: 800 - 845
2 pamoka: 855 - 940
3 pamoka: 955 - 1040
4 pamoka: 1100 - 1145
5 pamoka: 1210 - 1255
6 pamoka: 1310 - 1355
7 pamoka: 1405 - 1450
8 pamoka: 1500 - 1545








Orai Utenoje

© 2022 Utenos „Saulės“ gimnazija