Paskaita gimnazistams apie atvirų ženkliukų sistemą
Mūsų gimnazija nuo 2001 metų yra asocijuota UNESCO mokyklų grupės narė. Šiemet, ruošdamiesi naujiems mokslo metams, mūsų mokytojai pradėjo mokymąsi ir veiklas, susijusias su UNESCO ASPnet pasiekimų pripažinimo programa Lietuvoje. O lapkričio 11 dieną su šia programa susipažino ir mūsų gimnazijos mokiniai. Dėkojame Lietuvos neformaliojo ugdymo asociacijos konsultantui Nerijui Kriaučiūnui už vaizdingą, naudingą ir įkvepiančią informaciją
Man patiko šios dienos popamokinė paskaita, nes kalbėjo žmogus, kuris tikrai myli savo darbą, tiki idėja ir ja nori sudominti kitus. Manau, kad ženkliukai – tai puikus būdas skatinti mokinius užsiimti kokia nors veikla ir sužinoti kažką naujo. Tikiuosi, kad ši idėja bus įgyvendinta ir pasiteisins. Galėjo ženkliukai atsirasti ir anksčiau !!!
Rugilė Baltrūnaitė, 3a
Aš manau, kad ženkliukų sistema tikrai gali būtų labai naudinga mokiniams. Tai juos motyvuotų būti aktyvesniais mokyklos bendruomenės nariais, taip pat tai būtų pliusas stojant, nes vertintojai turėtų ne tik žodinį įrodymą apie aktyvumą ir veiklą mokykloje.
Deimantė Gumbrytė, 2d
Man labai patiko atvirų ženkliukų idėja, nes pagaliau atsirado būdas, kaip realizuoti save kaip asmenybė. Sutinku, kad pažymiai parodo mūsų supratimą, ką išgirdome per pamoką, bet jie negali parodyti, koks esi iš tiesų ir ką veiki po pamokų, todėl toks dalykas kaip atviri ženkliukai galės tai pademonstruoti. Jie padės ir renkantis specialybę, nes mokiniais pagal ženkliukus galės įsivertinti, ar tinka kaip asmenybė tai sričiai, apie kurią galvoja, ar ne. Šie ženkliukai labai aktualūs ir iškeliavus į užsienį, nes, pavyzdžiui, Anglijoje atestato turėjimas ir geri pažymiai nieko nereiškia, darbdaviams įdomiau, koks yra pats žmogus, kokie jo pomėgiai, kaip jis gali dirbti su kitais ir t.t. Manau, ženkliukai taip pat paskatins mokinius būti aktyvesnius mokyklos bendruomenėje, o gal net viso miesto gyvenime. Taigi, mano nuomone, atvirų ženkliukų sistema turėtų pasiteisinti.
Diana Audickaitė,4c