Biudžetinė įstaiga. K. Ladygos g. 18, Utena
Telefonas: (8-389) 61328
el. paštas: Šis el. pašto adresas yra apsaugotas nuo šiukšlų. Jums reikia įgalinti JavaScript, kad peržiūrėti jį.
Juridinio asmens kodas: 190181633
Duomenys kaupiami ir saugomi
Juridinių asmenų registre
Gimnazijos steigėjas: Utenos r. savivaldybės taryba
PradžiaLaikraštis „Langas“NuomonėsLangas - Nuomonės - 2020-10-02

Pirmokų įspūdžiai iš išvykos

Aš pirmą dieną naujoje mokykloje – ir iškart kelionė. Keistai jaučiausi su nauja klase. Bet patyriau nemažai gražių įspūdžių... Nuostabus Molėtų etnokosmologijos muziejus. Labai patiko orientacinės varžybos – mūsų draugiška komanda pasiekė finišą. Didžiulį įspūdį paliko labai linksmi vedėjai. Antrokai mus, pirmokus, krikštijo. Aš pirmą dieną gimnazijoje ir jau sakiau Jai priesaiką. Labai norėčiau kitais metais krikštyti pirmokus taip, kad jie įsimintų visą gyvenimą.

Armanda, 1a

Gimnazija surengė pirmokams kelionę. Labai patiko mokslininko-gido pasakojimas apie keistą daiktą, kuris parodo žmogaus šilumą tiek per drabužius, tiek per nuogas rankas. O per orientacines varžybas daug geriau pažinau klasės draugus (Gabrielę, Karolį), nes kartu nepasidavėm ir ieškojom vis naujo punkto ir visą orientacinį kelią perėjom per 93 minutes. Ši diena buvo labai šauni, ji ilgai išliks atmintyje. Ačiū „Saulės“ gimnazijai.

Jonė, 1a

„Žiauriai“ patiko Molėtų etnokosmologijos muziejus su savo visomis lempomis... Dar labai patiko vienas momentas per orientacines varžybas – ieškoti 4 punkto, nes jis buvo gudriai paslėptas. Net pavargome. Nojus ir Deividas laimėjo orientacines varžybas. Sveikinu. Socialinė pedagogė, pavaduotoja, auklėtoja, kūno kultūros ir geografijos mokytojos labai stengėsi – vedė mums renginus. Visi renginiai – apsilankymas observatorijoje, orientacinės, krikštynos – puikūs.

Erikas, 1a

Man labai patinka įvairios varžybos, per kurias reikia bėgti. Todėl orientacinės varžybos Molėtų rajone buvo labai šaunios. Ypač stengėsi geografijos mokytoja, nes ji labai rūpinosi visais vaikais ir padėjo išsisukti iš bėdos tiems, kurie buvo pasiklydę.  Po varžybų vyko pirmokų krikštynos. Buvo labai gera ir smagu: puikus oras, draugiški antrokai, geros nuotaikos mokytojai. Mus apdovanojo – gavom šakotį.

Rugilė, 1a

Per kelionę etnokosmologijos muziejuje sužinojau daug įdomių dalykų. Po to man labai sekėsi orientacinės varžybos, nes užėmiau pirmą vietą. Dar mus vaišino skaniais kibinais – štai tokie geri įspūdžiai iš pirmokų ekskursijos.

Nojus, 1a

Įdomiausia kelionėje buvo, kai turėjome susiorientuoti, kur mes esame miške ir turėjom pažymėti tam tikrus taškus. Visokių man nelaimių atsitiko:  buvau nugriuvęs nuo kalniuko ir dar nugriuvau prie paskutinio taško, kiek susižeidžiau savo kairįjį šoną. Bet vis tiek su savo porininke finišavom per 62 minutes ir užėmėm trečią vietą. Aš gavau labai geros orientacinės patirties.  Dėkoju visiems mokytojams už galimybę įgyti naujos patirties ir gerai praleistą laiką.

Domas, 1a

Per kelionę įsiminė krikštynų priesaika: prisiekėme gerbti gimnazijos mokytojus, administraciją, kitus mokinius, gerai mokytis ir garsinti savo mokyklą kultūrine ir sportine veikla. Kelionė namo neprailgo, buvome pavargę.

Eva, 1a

Labai savim didžiuojuosi, kad įveikiau visą trasą per orientacines varžybas – net 4 kilometrus. Džiaugiuosi, kad teko garbė sakyti priesaiką ir mes, pirmokai, tapome „Saulės“ gimnazijos dalimi. Labai skaniai pavalgėm kibinų. Ačiū, ačiū, ačiū už viską.

Karolis, 1a

Man labai patiko, buvo įdomu ir smagu. Labiausiai patiko orientacinis žygis, nes buvo labai įtraukiantis, linksmas. Už vakar dieną parašyčiau 9, o ne 10, nes po ekskursijos jaučiausi pavargusi, bet nieko tokio...

Augustė, 1b

Orientacinio žygio metu buvo tikrai smagu ir rūpėjo būti pirmam, kuris viską pažymės, bet ...Smagiausia dalis man buvo, kai dalino kibinus. Kai visą dieną laksčiau po mišką, tai, patikėkit manim, buvo pats skaniausias kibinas mano gyvenime.

Airidas, 1b

Man labiausiai patiko buvimas miške su klasiokais ir kitos klasės mokiniais. Vaikščioti po tokį mišką dviese nėra taip įdomu kaip vaikščioti, pavyzdžiui, aštuoniese.

Ainis, 1b

Bėgau kartu su Dovydu. Buvo smagu, matėme dvi stirnas. Atbėgom pirmi, bet, pasirodo, praleidom vieną punktą. Reikėjo bėgti jo ieškoti, todėl sugaišome dar dvi minutes. Jei ne tos dvi minutės, būtume laimėję pirmą vietą. Laikas buvo praleistas labai gerai.

Vakaris B.,1b

Man labiausiai patiko bėgioti miške, nes tada supratau, kokia esu stipri. Aš rašau 10, nes buvo „žiauriai“ geros mokytojos.

Gabija, 1b

Man patiko orientacinis žygis, nes reikėjo patiems susivokti, kur ir kaip rasti žymeklius. Noriu pasakyti AČIŪ visiems, kas organizavo šią išvyką.

Karolina M., 1b

DĖMESIO!!!
Būsimas gimnaziste,

Jau prasidėjo priėmimo į mūsų gimnaziją prašymų teikimas ateinantiems mokslo metams. Jei galvoji mokytis „Saulės“ gimnazijoje, tėvų užpildytą priėmimo prašymą siųsk el. paštu Šis el. pašto adresas yra apsaugotas nuo šiukšlų. Jums reikia įgalinti JavaScript, kad peržiūrėti jį.
arba atnešk į raštinę.

Į 1 gimnazijos klasę (PDF)

Į 2 gimnazijos klasę (PDF)

Į 3 gimnazijos klasę (PDF)

Į 4 gimnazijos klasę (PDF)