.

Biudžetinė įstaiga. K. Ladygos g. 18, Utena
Telefonas: (8-389) 61328
el. paštas: Šis el. pašto adresas yra apsaugotas nuo šiukšlų. Jums reikia įgalinti JavaScript, kad peržiūrėti jį.
Juridinio asmens kodas: 190181633
Duomenys kaupiami ir saugomi
Juridinių asmenų registre
Gimnazijos steigėjas: Utenos r. savivaldybės taryba
PradžiaLaikraštis „Langas“InterviuLangas-interviu- 2017-12-04(01)

PAŽINTIS SU NAUJĄJA GIMNAZIJOS MOKINIŲ TARYBA

Šį rudenį išrinkta nauja gimnazijos mokinių taryba. Vieniems išrinktieji yra draugai, kitiems – tik pažįstami, o treti galbūt dar net nežino, kas gi vadovaus, bendradarbiaus, padės, diskutuos, gelbės iš sudėtingų situacijų, nerimaus dėl mūsų „Saulės“ ir atstovaus jai įvairiose rajono, regiono bei respublikos veiklose. „Langas“ kviečia susipažinti su septyniais gimnazijos tarybos mokiniais.

  1. Kokios tavo asmeninės savybės, padėsiančios dirbti gimnazijos labui? Kokias turi lyderio savybes?
  2. Svarbiausios tavo gyvenime vertybės? Kas padėjo/padeda tau jas įgyti? Kodėl jos svarbios jaunam žmogui?
  3. Koks tavo laisvalaikis? Ką jis tau duoda kaip asmenybei? Kaip skatinsi gimnazistus praleisti turiningą laisvalaikį.
  4. Kokios tavo pareigos savivaldoje?
  5. Kokią opiausią problemą gimnazijoje matai ir kokiais būdais ją spręsi?
  6. Kokį ir kaip kursi gimnazijos įvaizdį? Į kokias sritis orientuosiesi? Kodėl?
  7. Nurodyk bent tris dalykus, kodėl būsimas 1-okas turi rinktis mokytis „Saulės“ gimnazijoje?
  8. Mokinių savivalda – tai ... (pabaik  savais žodžiais).

LUKAS SARUOLIS, Mokinių savivaldos prezidentas, 2a klasė

1. Mano asmeninės savybės, kurios galėtų padėti dirbti gimnazijos labui, būtų šios: sąžiningumas, mokėjimas bendradarbiauti, draugiškumas, mandagumas, drąsumas. Manau, kad visi lyderiai turi tokių savybių.

2. Viena iš mano gyvenimo vertybių yra meilė. Žmogui labai svarbu mylėti ir jaustis mylimam, nes kitaip jis bus vienišas ir niekam nereikalingas. Man asmeniškai tai padeda suprasti mano draugė. Taip pat labai svarbus patriotiškumas. Esu žmogus, kuris nebijotų pasiaukoti dėl kitų. Manau, kad kiekvienas turi ginti savo tėvynę ir gerbti žmones, kurie žuvo dėl tautos laisvės. Neabejotinai svarbu ir sveikata. Moksliškai yra įrodyta, jog žmonės, kurie rūpinasi savo sveikata, gyvena ilgiau ir produktyviau, net ir penketo minučių rytinė mankšta gali pailginti gyvenimą, jei daroma kiekvieną rytą. Savo sveikatą prižiūriu gan rimtai ir gerinu ją sportuodamas. Be to, svarbu ir tikslo turėjimas, nes nuo to priklauso, koks bus jauno žmogaus gyvenimas. Aš jau esu apsisprendęs, kuo noriu būti ir kaip to sieksiu.

3. Mano laisvalaikis labai įvairus. Kasdien lankau lengvosios atletikos treniruotes Sporto centre. Esu Lietuvos Šaulių Sąjungos narys Utenos Pulk. Pr.Saladžiaus šaulių 9-oje rinktinėje, kurioje mokausi išgyvenimo meno, taktikos bei vadovavimo gudrybių. Gimnazistai, ką veiks laisvalaikį, nusprendžia patys, bet norėčiau priminti, kad ką nors veikdami neužmirštų, jog reikia pagalvoti ne tik apie save, bet ir apie kitus. Todėl kviečiu prisidėti prie šaulių organizacijos. Joje gimnazistai galėtų visapusiškai save atskleisti.

4. Esu išrinktas „Saulės“ gimnazijos prezidentu, todėl, galima sakyti, esu atsakingas už visą savivaldos veiklą. Renginių metu atsakau už tai, kad viskas įvyktų taip, kaip planavom.

5. Mano manymu, opiausia problema gimnazijoje – patyčios. Dėl šios problemos reikėtų susimąstyti visiems mokiniams. Jie neįsijaučia į to žmogaus, iš kurio tyčiojamasi, būseną ir nežino, kaip jis iš tiesų jaučiasi. Tiesiog pasakysiu taip – tie, kurie taip elgiasi, yra labai silpni žmonės.

6. Stengsiuos kurti kuo geresnį gimnazijos įvaizdį. Tai darysiu organizuodamas originalius renginius, kurių dar nėra buvę kitose gimnazijose. Vienas renginys, dėl kurio kitos gimnazijos net pradėjo lengvai pavydėti, jau įvyko. Tai „gamerių“ turnyras. Galvodamas apie renginius labiausiai orientuosiuosi į mokinių norus.

7. Pirma priežastis, kodėl būsimi pirmokai turėtų rinktis mokytis mano gimnazijoje, būtų  mokytojai. Kodėl paminėjau būtent juos? Todėl, kad jie yra tikrai malonūs ir gerai moko, o visa kita, žinoma, priklauso nuo pačio mokinio. Antras dalykas – aplinka. Mokykloje labai jauku, pertraukų metu galima pažaisti stalo tenisą, stalo futbolą. Greitu metu planuojama kur nors įrengti ir Chill” zoną, kurioje mokiniai galės pailsėti. Na, ir trečiasis dalykas būtų tai, kad ši gimnazija yra istorinė, ji įkurta pirmoji mūsų mieste ir kitais metais švęs šimtmetį. Ją baigė daug žymių žmonių. Mūsų gimnazijoje mokėsi pats Jonas Valančiūnas!!!

8.  Mokinių savivalda – tai mokyklos dalis, kuri viską daro mokinių labui, sprendžia problemas, paįvairina jų gyvenimą, taip pat bendradarbiauja su mokyklos administracija.


RIMTAUTĖ EMILIJA RASTENYTĖ, viceprezidentė, 2a klasė

1. Esu reikli, kūrybiška, stropi, atsakinga.

2. Svarbiausios mano vertybės – bendradarbiavimas, kūrybiškumas, kantrybė, išmintis. Įgyti šias vertybes man padėjo dalyvavimas veiklose, savanoriavimas bei šeima. Jaunas žmogus turi suvokti, kad šios vertybės yra labai svarbios gyvenime. Bendradarbiavimas, arba bendrystė, yra vertinga todėl, kad tai sujungia žmoniją ir skatina siekti vieno tikslo. Manau, visiems yra aišku, jog be bendrystės nebūtų komandos, o be komandos pasaulis netobulėtų arba tobulėtų itin lėtai. Bendrystę reikia pajusti ir mokinių savivaldoje, ir klasėje, ir šeimoje. Kūrybiškumas taip pat pastaruoju metu yra labai vertinamas visuomenėje. Juk jei žmogus nebūtų kūrybiškas, mes dabar neturėtume išmaniųjų telefonų, nešiojamų kompiuterių, planšečių, kurios yra tokios svarbios mūsų kartai. Be kūrybiškumo žmonija turbūt netobulėtų, kaip ir be bendrystės.

Kantrybė irgi turėtų labai rūpėti jaunam žmogui. Jaunimas turi labai daug idėjų, visuomet svajoja ir išsikelia tikslus, kurių dažnai nepavyksta pasiekti. Kodėl nepavyksta? Man atrodo, atsakymas paprastas – trūksta kantrybės. Visi viską nori atlikti kuo greičiau, o jei rezultatai nėra pamatomi per trumpą laiką, tikslas dažnai metamas į šalį. O išmintis, manau, turėtų būti vertybė visiems žmonėms – ir jauniems, ir seniems – dėl akivaizdžių priežasčių.

3. Laisvalaikiu tapau, dalyvauju visuomeninėje veikloje, savanoriauju. Tapymas padeda nusiraminti, lavina vaizduotę, skatina kūrybiškumą. Savanoriavimas padeda kartu siekti gerų tikslų, padėti žmonėms, pajausti empatiją. Dalyvavimas visuomeninėje veikloje, pavyzdžiui, mokinių savivaldoje pamokė geriau suprasti žmones, dirbti komandoje, planuoti laiką, pasitikėti savimi ir reikšti savo nuomonę, visapusiškai vertinti įvairias situacijas. Pamokė ir konkretesnių dalykų, kaip, pavyzdžiui, rašyti protokolus, maketuoti skelbimus, plakatus ir padėkas, sudaryti sąrašus, paskirstyti darbus, vesti susirinkimus ir dar daug kitų dalykų. Tai yra patirtis, kurios jaunas žmogus turbūt niekur kitur negalėtų įgauti.

4.Visų pirma, esu mokyklos viceprezidentė. Manau, kad mano pagrindinė pareiga yra atstovauti mokyklos mokiniams ir jų nuomonei, padėti prezidentui motyvuoti komandą ir skatinti jos darbą. Taip pat maketuoju visus renginių, kuriuos organizuoja mokinių savivalda, plakatus ir skelbimus. Taip pat nuo šių metų redaguoju kai kurių renginių nuotraukas, kurias nufotografuoja mūsų savivaldos fotografės Armanda, Gabrielė, Kotryna, ir keliu jas į gimnazijos Facebook puslapį.

5.Gimnazijoje įžvelgiame nemažai problemų, bet kai kurios nėra mokinių savivaldos jėgoms. Viena iš didžiausių problemų, kurią spręsime šiais metais ir kuri labiausiai orientuota į mokinių savivaldą, yra susijusi su klasių seniūnų atstovavimu klasėms. Pastebėjome, kad seniūnai jau daug geriau dirba, bet tobulėti, be abejo, yra kur. Taip pat pradėjome stebėti mokinių tarybos susirinkimų lankomumą. Pusmečio gale skelbimų lentoje planuojame paskelbti sąrašus su gerai ir blogai klases atstovaujančių seniūnų vardais. Tikimės, kad tai paskatins klasių lyderius atlikti savo pareigą. Be to, planuojame daugiau kalbėtis su klasių seniūnais individualiai. Tokiu būdu geriau pažinsime vieni kitus. Mes turėsime galimybę geriau atstovauti mokyklos mokiniams, o seniūnai turės galimybę dažniau ir drąsiau pareikšti savo klasės nuomonę.

6. Kadangi šioje savivaldoje esu jau antrus metus, todėl įvaizdį kuriu jau nuo pradžios. Stengiuosi, kad mūsų gimnazijos mokiniai būtų matomi kaip energingi, motyvuoti, draugiški, pastabūs ir turintys bei reiškiantys savo nuomonę, aktyvūs. Būtent tokį įvaizdį labai paranku kurti dalyvaujant mokinių savivaldų mokymuose, forumuose, konferencijose, įvairiuose susirinkimuose arba paskaitose, kur susirenka ir kitų mokyklų jaunimas. Taip pat įvaizdį šiais laikais labai lengva kurti per socialines medijas, kadangi jose jaunimas seka vieni kitus ir kaimynines mokyklas. Būtent todėl verta orientuotis į mokyklos Facebook puslapį, Youtube arba mokinių savivaldos Instagram paskyrą. Kadangi turime prieigą prie Facebook puslapio, o Instagram paskyra rūpinamės patys, todėl stengiamės kurti kuo geresnį įvaizdį, atrodyti kuo profesionalesni keldami kokybiškas, redaguotas nuotraukas, jauną žmogų įtraukiančius straipsnelius rašyti be klaidų, kelti kokybiškus, ryškius, modernius veiklų skelbimus. Būtinos tiesioginės transliacijos renginių metu. Šiuolaikiškesnės veiklos labai sudomina bendraamžius iš kitų mokyklų ir kuria puikų įvaizdį.

7. Pirma, mūsų gimnazija yra šiuolaikiška ir inovatyvi. Pamokų metu dažnai mokomės naudodamiesi planšetėmis, kompiuteriais ir net išmaniaisiais telefonais. Be to, daugelyje klasių yra išmaniosios lentos, kurios mokinius labiau įtraukia domėtis mokomuoju dalyku. Kiekvienoje klasėje yra ir po multimediją. Antra, mokiniai pertraukų metu tikrai ras ką veikti - turime stalo futbolą, stalo tenisą, o koridoriuose ar bibliotekoje vis kažkokia nauja paroda, kurią galima bet kuriuo metu pasižiūrėti, pastudijuoti. Yra ir suoliukai, kur galima pasėdėti, pasimokyti. Ir erdvi biblioteka, kupina įdomiausių knygų. Trečia, gimnaziją supa aukšti, įvairūs medžiai, pro langą matosi nuostabus kraštovaizdis. Mokyklos viduje daug vazonų su gėlėmis, erdvūs koridoriai ir klasės. Labai tvarkinga bei jauki aplinka ir mokyklos išorėje, ir viduje - didelis pliusas!

8. Mokinių savivalda – tai lyg antra šeima.


AUSTINA KORSAKAITĖ, 2a

1. Esu darbšti, atsakinga, siekiu asmeninio tikslo, komunikabili. Pastaroji savybė, manyčiau, yra labai svarbi lyderiams.

 2.Svarbiausios mano vertybės yra kūrybiškumas, sąžiningumas, bendradarbiavimas, atsakomybė. Man jas padeda įgyti artimieji, bet ir pati sąmoningai bandau jas tobulinti. Jos svarbios jaunam žmogui, kad jis toliau galėtų save ugdyti kaip brandžią asmenybę.

3.Mano laisvalaikis nėra labai įdomus. Dažniausiai padedu mamai tvarkytis sode ir buities darbuose. Savaitgaliais, kai mama dirba, prižiūriu brolį ir sesę. Manau, kad man tai padeda ruoštis savarankiškam gyvenimui.

O gimnazistus skatinčiau daugiau skaityti ir taip praleistas laikas visada bus turiningas.

4. Mano svarbiausia pareiga yra tvarkos palaikymas, be to, esu idėjų generatorius.

5. Mano nuomone,  opiausia problema gimnazijoje yra seniūnai, jų pasyvumas. Kartu su komanda planuojame daugiau kalbėtis su jais ir taip bandysime įkvėpti juos darbui.

6.Gimnazijos įvaizdį gerinsiu savo pačios pavyzdžiu. Stengsiuosi dalyvauti įvairiuose miesto renginiuose ir tinkamai atstovauti savo mokinių bendruomenei.

7. Būsimasis pirmokas turėtų rinktis „Saulės“ gimnaziją, nes joje geri mokytojai, mokykla tvarkinga ir joje gera atmosfera.

8.Mokinių savivalda – tai galimybė prisidėti prie mokinių darbo, laisvė savarankiškai priimti sprendimus, spręsti aktualius klausimus, organizuoti mokinių veiklą.


KAMILĖ IVANAUSKAITĖ, 1c klasė

1. Pirmiausia, esu atsakinga ir į įvairius darbus žiūriu rimtai. Save apibūdinti galėčiau kaip užsispyrusią, siekiančią užsibrėžtų tikslų, reiklią asmenybę.

2. Svarbiausia gyvenime yra gera sveikata, o kai gera sveikata, tada yra noras kažko siekti tiek mokslo, tiek bet kurioje kitoje srityje. Labiausia mane motyvuoja šeima, ji mane palaiko ir sunkiais, ir lengvais gyvenimo atvejais. Tėtis visuomet sako: „Reikia niekuomet nenuleisti rankų ir nuosekliai siekti tikslo“. Svarbiausia yra stengtis ir turėti tam noro. Jaunam žmogui tai ypač svarbu, kad gyvenime pasiektų kažką daugiau.

3. Mano laisvalaikis yra gana turiningas. Mokykloje lankau šokių būrelį, vien jau tai man didžiausias malonumas. Kadangi daug keliauju, visuomet patinka įvairios naujovės, mėgstu gamtą, tad dažnai einu pasivaikščioti. Su šeima mėgstame važinėti dviračiais. Taip pat mėgstu piešti, einu į įvairius renginius, varžybas ir t.t. Manau, man, kaip asmenybei, toks laisvalaikis yra gana naudingas, nes praplečia akiratį. Kiekvienas mokinys turėtų turiningai praleisti laisvalaikį, kažkur išeiti, kažką pamatyti. Esant ilgiems žiemos vakarams būtų galima suorganizuoti įvairias tarpklasines varžybas, nuvažiuoti pas ką nors į sodybą ir smagiai pasibūti.

4. Savivaldoje aš esu finansininkė. Kai organizuojame renginius ar iškyla kokių kitų reikalų, turiu surinkti iš visų pinigus.

5.Manau, opiausia problema gimnazijoje yra mokinių neaktyvumas ir nenoras kur nors dalyvauti. Kad gimnazistai norėtų kažkur dalyvauti, reikia stipriai motyvuoti. Manyčiau, kad mokinių norą dalyvauti galėtų paskatinti socialinių valandų skyrimas ar smulkūs prizai.

6. Kaip jau minėjau, lankau šokių būrelį, todėl ir galvosiu, kaip per tokią įdomią veiklą, kaip šokis, sukurti kūrybiškos mokyklos įvaizdį.

7.   Pirmokai turėtų rinktis „Saulės“ gimnaziją, nes joje šilti ir rūpestingi mokytojai, jie padeda pasiekti aukštesnių rezultatų ir jauki mokyklos aplinka.

8. Mokinių savivalda – tai svarbi mokyklos dalis, kuri atsakinga už pusę mokyklos gyvenimo.


 GABRIELĖ MIŠKINYTĖ, 3a klasė

1.  Esu žmogus, mokantis organizuoti ir vadovauti. Tarp bendraamžių aš gerai jaučiuosi ir atrandu save. Esu bendraujanti, nebijanti išreikšti idėjas, o vėliau jas įgyvendinti. Galiu nesunkiai išsukti komandą iš keblios padėties ir dirbti kelis darbus vienu metu.

2.  Svarbiausios gyvenimo vertybės yra šeima, užsibrėžtų tikslų siekimas ir bendravimas. Jos diegiamos nuo vaikystės šeimoje, juk vaikui ar jaunam žmogui pats geriausias pavyzdys yra šeima, nes būtent čia susiformuoja gyvenimo pamatas.

3. Mano laisvalaikis įvairus. Vieną dieną jis pasyvus, kitą aktyvus. Randu laiko savo pomėgiams, sau pačiai, skiriu laiko mokslams. Mano manymu, gimnazistus turiningai praleisti laisvalaikį galima skatinant mokslą derinti su šiuolaikinio jaunimo mentaliteto poreikiais. Pavyzdžiui, interaktyvios išvykos, lankytinos vietos, draugų, turinčių rimtų tikslų, kompanija.Labai svarbu, kai gimnazistas geba mokslą suderinti su savo pomėgiais ir netgi darbu.

4.  Savivaldoje aš su atsakinga už fotografavimą įvairiausių veiklų metu.

5. Gimnazijoje matau dvi problemas – tai patyčios ir uniformų nedėvėjimas. Siūlyčiau rengti daugiau prevencinių renginių prieš patyčias. O kalbant apie uniformas, suderinus su mokyklos vadovybe, geriausiai uniformą dėvinčią klasę apdovanoti išvykomis į lankytinas vietas mokslo metų gale.

6. Mokinys norėdamas mokytis „Saulės“ gimnazijoje pajus nuoširdų mokytojų dėmesį, jie visada išgirs besikreipiantį pagalbos mokinį. Mano akimis, mokykla yra labai jauki ir joje sukurta puiki atmosfera mokymuisi. Mokytojai į mokslą integruoja šiuolaikines išmaniąsias technologijas.

7. Bendraudama su bendraamžiais stengsiuosi skleisti žinią, kad „Saulė“ puiki mokykla.

8. Mokinių savivalda – tai puiki jaunimo komanda, kurianti savitą valdžią mokyklos mokinių reikalams spręsti, suteikianti galimybes jaunam žmogui jaustis pastėtam ir pasitikinčiam savimi. Dėl patirties mokinių savivaldoje žmogus galės lengviau adaptuotis ateityje dirbdamas kolektyvinį darbą.


ARMANDA AMBRAZEVIČIŪTĖ, 2a klasė

1.  Mano savybės, padėsiančios dirbti mokyklos labui, yra darbštumas, sąžiningumas, ryžtas, ambicingumas, užsidegimas, mokėjimas dirbti komandoje. Lyderio savybės – atsidavimas, pareigingumas, komunikabilumas.

2.  Mano vertybės – tai noras, pasiryžimas darbuotis arba, kitaip sakant, motyvacija. Man padeda jas įgyti savivaldos komanda, kurioje jaučiuosi darbingai. Manau, kad šios savybės yra labai svarbios jaunam žmogui, nes tai galima pavadinti „varikliu“, kuris veda į priekį.

3.  Mano laisvalaikis būna įvairus. Dažniausiai bandau praleisti laiką produktyviai ir kuo naudingiau. Ruošiuosi pamokoms ar atlieku savivaldos paskirtus darbus. Kartais susitinkame su savivalda „neformaliai“ pasišnekučiuoti prie arbatos puodelio. Kiekvienas pagalvojęs apie save galėtų planuot laisvą laiką kuo naudingiau, kad geriau jaustųsi ir būtų pailsėjęs.

4. Savivaldoje mano pareigos yra „motyvuotoja“ arba „įkvėpėja“, dažniausiai paskatinu komandą darbuotis ir likti toliau tokiems darbštiems. Dar fotografuoju renginius ir koordinuoju pirmokų klases pažinčiai su savivalda.

5. Manau, opiausia problema gimnazijoje – tai mokinių neryžtingumas, nenoras siekti tikslų. Galbūt jiems stinga įkvėpimo ar trūksta pareigingumo. Taip pat jaučiamas klasių seniūnų neaktyvumas, bet šią problemą visi kartu jau sprendžiame. Manau, kad kiekvienam gimnazistui, kai iškyla problemų, asmeniškai galėtų padėti tėvai, o gal mokytojų pamokos ar kokios rimtos paskaitos.

6. Manau, norėčiau darbščios gimnazijos įvaizdžio, kur mokiniai visada pasirengę dienai bei besidžiaugiantys savo mokykla. Tikiuosi, kad savivalda jiems bus pavyzdys.

7. Pirma, „Saulėje“ visada „verda‘‘ gyvenimas, antra, čia malonūs mokytojai, vertinami mokiniai, trečia, gera atmosfera. Čia gera!

8. Mokinių savivalda formaliai – tai mokinių laisvė ir teisė spręsti problemas ir atstovauti mokiniams. Bet man savivalda yra šeima, komanda, pasirengusi dirbti mokyklos labui.


KRISTINA RAČINSKAITĖ, 2c klasė

1.  Aš esu labai darbšti bei užsispyrusi. Siekiu savo tikslo ir beveik visada pasiekiu. Manau, ypatingų lyderio savybių neturiu, na, nebent labai palaikau savo komandą ir ją branginu.

2. Man svarbiausios vertybės yra mokslas ir šeima, bet visai neseniai vertybe tapo ir darbas komandoje gimnazijos labui. Šias vertybes (bent jau didžiają dalį) man padėjo įgyti mama. Jos svarbios jaunam žmogui, nes be jų būtų gana sunku gyventi.

3.  Laisvalaikį aš praleidžiu įvairiai. Būdama namuose dažniausiai klausausi muzikos, žiūriu filmus. Mėgstu susitikti ir su draugai. Muzika man leidžia nusiraminti ir duoda naujų idėjų, o su draugais aš būnu, nes žinau, kad draugystė yra didžiulė vertybė.

4.  Atsakinga esu už scenarijų kūrimą, esu kai kurių renginių fotografė bei komandos dvasia, tai yra, pralinksminu, kai būna liūdna, ir kuriu šiek tiek laisvesnę atmosferą.

5.  Mano manymu, opiausios problemos yra patyčios, netolerantiškumas bei mokinių pasyvumas.Daugumos šių problemų išspręsti negalime, nes tai ne mūsų kompetencijoje. Bet mūsų komandos kompetencijoje – klasių seniūnų atstovavimo (gal tiksliau neatstovavimo) problema. Bandome ją spręsti.

6.  Įvaizdį kursiu savo, kaip „Saulės“ gimnazijos mokinės, pavyzdžiu. Socialiniuose tinkluose elgsiuosi kultūringai ir gražiai (nekelsiu nuotraukų su cigaretėm, alkoholiu, nepadoriais gestais, nesikeiksiu) nešiosiu uniformą, stengsiuosi gerai mokytis.

7.  Nuostabus paruošimas egzaminams, draugiška ir pasiruošusi visapusiškai padėti mokinių savivalda bei gera bendra atmosfera.

8.  Mokinių savivalda – tai gyvenimo stilius, tai šeima, kuri visada padeda, kai reikia.

 

Linkime, kad visų jūsų lūkesčiai taptų realybe, o įgauta patirtis – stipria atrama tolesniame gyvenime!

 

Paieška svetainėje







100-čiui artėjant.
Metai ir įvykiai.

Iš gimnazijos istorijos:

...Utenos „Saulės“ progimnazija pradėjo savo veiklą dar vokiečių okupacijos metais. Nežinia, koks būtų jos likimas, jei 1918 m. vasario 16-ąją nebūtų paskelbta Lietuvos nepriklausomybė...

Skaityti daugiau...

Pamokų laikas

1 pamoka: 800 - 845
2 pamoka: 855 - 940
3 pamoka: 950 - 1035
4 pamoka: 1050 - 1135
Pietų pertrauka
5 pamoka: 1210 - 1255
6 pamoka: 1305 - 1350
7 pamoka: 1400 - 1445
8 pamoka: 1455 - 1540








Orai Utenoje

© 2019 Utenos „Saulės“ gimnazija