Bandymas būti mokytojomis
Kaip kilo idėja išbandyti mokytojo profesiją?
Justė. Mokytojų dienos proga mus pakvietė ketvirtokų mokytoja pravesti pamokas jos klasei.
Kodėl sutikote?
Kamilė. Buvo smalsu sužinoti, koks yra mokytojų darbas.
Kokias veiklas atlikote?
Paulina. Pravedėme keturias pamokas. Per lietuvių kalbos pamoką patikrinome jų žinias viktorinoje. Matematiką jie praleido žaisdami „Bingo“. Pasaulio pažinimo pamokoje jie piešė savo svajonių kelionę, gražiausi darbai buvo apdovanoti. Pamokas su trenksmu užbaigėme žaisdami kvadratą kūno kultūros pamokoje.
Kas labiausiai sekėsi?
Justė. Viskas ėjosi sklandžiai, nes vaikai buvo labai įsitraukę į veiklas.
Kas nelabai pavyko? Kaip manote kodėl?
Kamilė. Sunkiausia buvo suvaldyti įsižaidusius vaikus kūno kultūros metu. Tikriausiai įnirtingos emocijos paėmė viršų.
Ar norėtumėte būti mokytojomis? Kodėl?
Justė. Ne, manau, kad tai pernelyg atsakingas ir sunkus darbas.
Paulina. Darbas atrodo smagus ir pilnas išbandymų, bet nemanau, kad tai mano kelias.
Kamilė. Ne, nes neturiu tiek daug kantrybės.
Gal pastebėjote, ką galima būtų pakeisti švietimo sistemoje, kad ir mokiniams, ir mokytojams būtų geriau?
Kamilė. Mokytojoms pakelti algas.
Justė. Pritariu Kamilės nuomonei.
Paulina. Galbūt daugiau bendravimo tarp mokytojų ir mokinių tarpusavyje pamokų metu, kad atsirastų tvirtesnis ir atviresnis ryšys, noras mokytis.
Ko palinkėtumėte savo mokyklos mokytojams?
Justė. Sveikatos!
Paulina. Vilties!
Kamilė. Kantrybės!